....

Saknar - jag saknar så det gör ont
 
Tankar - dom kommer och går och kommer tillbaka
 
Orättvisa - varför just jag? varför just dom? varför just VI!!!???
 
Varför - Går ihop med orättvisan... GUD FINNS INTE!
 
Kärlek - Ett samband man hade och alltid kommer att ha
 
Älskar - Kommer alltid att finnas i mitt hjärta
 
Evig saknad - Den är oändlig
 
Oro - Ständiga oron som aldrig försvinner, önskar man kunde trolla!
 
 
 
Ibland är vissa dagar just detta som cirkulerar i mitt huvud...
Mitt hjärta gör ont och saknaden är stor...
 
Sån kväll är det ikväll
och jag har ingen lust att blogga
 
Men tänkte mer skriva av mig detta
Och visa att även jag har mina dagar ♥
 
♥ Pappa ♥ Gabbe
 
Saknar och älskar er mer än ord kan beskriva!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0