Härliga måndag...

Jobb dag idag igen,
skönt med vardag och rutiner ;)
 
Helgen har ju varit som den har varit.
Men nu mår Novalie bra igen!
 
I lördags kom min kära mormor hit och hängde lite,
hon tyckte att jag och Patrik skulle passa på och göra nått medans hon var här
så vi gick ner till Sportbaren Dag & Natt och kollade på Finlands matchen,
tyvärr med dåliga resultat men det va skoj!
Mötte även upp Michaela H, long time no seeee...
Men satans kul och träffa henne igen!
 
Det slutade (för min del) med fest hela kvällen
och jag trippade hem vid 4 tiden på morgonen...
Var till o med på efterfest...
Det var länge sen man var det...
Men riktigt skoj var det ;)
 
Söndagen var en hockey och lat dag (grattis Sverige)
 
Som sagt måndag igen och det känns bra.
Har jobbat idag och sen gick jag och hämtade Novalie från förskolan.
Sen kom Veronika och Emilia hit,
tjejerna cyklade och vi solade,
sen åt vi middag tillsammans!
 
Efter att dom gick så tog jag och Novisen ett bad
och sen har jag målat hennes naglar!
Vi har även tittat på en halsmandelsoperaton,
en film för barn som ska förbereda sig för operationen!
Novalie ska som sagt operera bort sina halsmandlar den 11 juni.
Kommer bli jobbigt men skönt när det är över.
Så hon kan få vara frisk en hel månad!!!
 
Strax ska jag och Novalie krypa till kojs och sova,
Patrik e p Hammarby match och är inte hemma först vid 22 tiden skulle jag tro!
Antar att jag sover då ;)
 
Ne nu till helgens bilder :P
 
 
 
 
 
 
 
 
En riktigt kul kväll!
Kände mig som 15 igen haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0