Underbara Lördag

Vi började lördagsmorgonen med att åka till OKQ8 och sköta om "Nappe" lite granna! Kollade en sak under bilen och sen passade vi på och snabb tvätta honom!

Efter det art det en shopping runda i forum!

Novalie fick en bikini, två klänningar och en sol hatt!
Jag fick en bikini och en jätte fin tröja.
Och Patrik fick en t-shirt och strumpor!

Efter forumbesöket åkte vi hem och vilade en stund, sen på eftermiddagen fick vi middagsbesök, min kusin Isabella, Patriks storasyster med familj! Vi grillade massa gott o snacka gojja o umgicks :)

På kvällen sen så kollade jag o Isabella på en skräckis o sen gick vi o la oss!!!

Idag är jag besviken på vädret, hade hoppats på strålande sol så man kunde få lite färg, men men det får bli en annan dag !
Skönt har det iaf varit att få vart ledig lördag o söndag!

Imorrn startar jag måndagen med ett dubbelpass...
Kul sen när lönen kommer iaf ;)

Nu till lite bilder, orkade inte fota allt vi köpte men hittade lite på nätet bla Novalies bikini och en klänning och min bikini ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0