Hittade ett inlägg som är skrivet för 5 år sedan

sista mvc besöket

Va på mitt sista mvc besök idag! Det gick bra och allt såg bra ut, precis som alla andra gånger. Det var kul att morbror P och Veronika var med idag =) Det som jag skulle göra om bebis inte kommer snart är att nästa torsdag ska jag kontakta förlossningen och därefter kollar dom om igångsättning och så. Men nog hoppas jag och tror att hon kommer innan dess...
Efter besöket åkte vi till Forum och åt lunch. Sen åkte jag och veronika hem till mig och gottade oss lite och kollade på Heartbreak Hotel. Veronika låg och skrattade medans jag låg och sov, vaknade några gånger av att hon skrattade, hehe.
Efter att veronika gick, så promenerade jag ner till centrum och köpte mandelmassa och blockchoklad. Så nu håller jag på och bakar biskvier. Hade hoppats på att det var sista gången jag bakade då när jag och patrik firade 1 år. Men lillen är ju fortfarande där inne och vad ska man då göra om man vill fördriva tiden?! Jo BAKA ; )
Längtar efter hjärtat mitt också, han slutar om en timme <3
Någon som hittat på något annat roligt idag då?
Jag och Veronika ; )
 
 
SKRIVET FÖR EXAKT 5 ÅR SEDAN

Kommentarer
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Kul att se tillbaks på vad man gjorde för 5 år sedan ju :) Jag har kvar mina gamla bloggar som jag brukar kika i :)

Svar: samma här, kul o kolla hur man skrev och vad man gjorde "förr" hehe
Emma

2013-10-14 @ 19:36:12
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Veronika

Haha åå va tiden går! Roligt att läsa :)

Svar: Jag tiden går så fort, skit kul och se va man gjorde exakt för 5 år sen m.m. ;)
Emma

2013-10-14 @ 21:32:59
Postat av: HUNDRA UNGAR

Är det inte dags att lilla Novalie ska få ett syskon snart?? Vill inte din kille ha flera barn?? Varför vill du vänta så många år mellan Novalie och nästa barn?

Svar: det kommer när det kommer, om det kommer! det är något mellan mig o min kille
Emma

2013-10-15 @ 15:26:08
Postat av: Carro b

Jävla galningar! Jessica och Jasmine nu är d fan dax för att krypa ur er bubbla och bli normalt funtade människor! D räcker!!!

2013-10-16 @ 08:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0