Tända ljus och morgonkaffe

God morgon.
Vaknade för en liten stund sedan,
Novalie sover fortfarande och Patrik är på jobbet!
 
Denna måndag har jag lyxat till det med att ta ut komp tid,
skulle ha jobbat 13-20:30 men hade en del komp timmar sparade
så jag tog ledigt hela passet och Novalie är hemma med mig idag.
Får se vad vi hittar på ;)
 
 
Igår var vi som sagt och kollade på golv
och nu har vi bestämt oss för detta:
 
 
Sen vill vi ha antika socklar till de
 
Jag tror det blir jätte bra ;)
 
Om allt går som det ska så sätter vi igång 1 november!
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Ser ut som att det kommer bli fint! :)

Svar: Jag hoppas det =)
Emma

2013-10-14 @ 15:14:49
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Chocolate

Det mörkbruna som redan finns där är så mycket snyggare än det ljusa. Du kommer att ångra dig Emma

Svar: smaken är som baken
Emma

2013-10-15 @ 15:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0