TjoHej....

Äntligen kan jag pusta ut lite!
Full rulle hela dagen ;)
 
Började med att åka och tända ljus för min gudson Gabbe ♥
sen åkte jag och Kerstin till ´Grays,
köpte en massa muffins, mini muffins och stora cookies
 
Hem och käka "lyxfrulle" med Kerstin.
 
Sen satte jag igång med hamsterburen.
Gick ner till djuraffären och köpte till lite grejer.
Så nu är den helt klart och till o med inslagen ;)
 
Så här blev det:
 
Sedan gick vi förbi Lindex också
och då köpte jag en kalasklänning till Novalie ;)
Som hon ska ha på sig på lördag!
 
Hoppas hon gillar den ;)
 
 
Har känt mig lite små stressad inför kalaset på lördag
då jag skulle jobbat kväll på fredagen,
men nu har min underbara kollega Fethia
bytt pass med mig så jag jobbar dag istället ;)
 
Sen bestämde sig jag och Patrik oss
för att Novalie får hamstern redan på fredag em/kväll
för vi hinner inte hämta den på lördagen!
 
Tror allt blir bra tillslut ;)
 
 
 
Rökstatus:
Idag har det vart jobbigare än dagarna innan,
men jag har bitit ihop och inte rökt!
Men f*ck vilket sug jag har idag!!!!! Gaaahhhhh.....
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Åh vad kul med en hamster! Skulle dock aldrig våga köpa en sånn till mina huliganer vem vet vart den stackarn då skulle vara när dom släppt ut den ;P

Svar: hehe jooo jag har också känt så, men samtidigt så måste vi testa o se hur det går hehe ;)
Emma

2013-10-16 @ 22:34:43
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Hehe lycka till :D och ja jag menar det jag är inte ironisk :D Kram.

Svar: haha tack du ;) Kram
Emma

2013-10-17 @ 19:09:09
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0