6 månaders kontroll + 6 års vaccination

Orkade inte uppdatera igår.
men Isaks 6 månaders kontroll gick jätte bra.
Han kunde allt det han skulle "kunna".
 
Vikt: 8680g
Längd: 70,7
Huvudomf: 45,7
 
Bvc sköterskan tyckte vi skulle ge så mycket mat som han ville ha,
(av bara lite innan)
Och sen byta ut ersättningen på kvällen till välling.
För vikten började plana ut lite - så mer mat till lillknorris ;)
Imorse fick Isak testa en ny gröt - han gillade faktiskt den,
men dessa bilder ät tagna när han är mätt haha!
 
 
I förrgår så ringde skolsjuksköterskan till mig och sa att hon hade fått en avbokning
så igår kl 8:30 så fick Novalie sitt 6 års vaccin och även där gjorde dom en läkarkontroll.
Gjorde lite tester m.m. och även hon klarade allt galant =)
 
Nu när Novalie börjat i "skolan" - Förskoleklass!
Så är det bara 5:orna som lussar i skolan o då får hela skolan se på när dom går Luciatåg,
så nu kommer jag inte få se Novalie i ett Luciatåg först hon går i 5:an.
Men lite glitter på huvudet fick hon allt ;)
 
 
Idag är det fredagsmys som gäller - känner mig verkligen helt slut.
Har vart trött hela dagen!
Så om ca 1½ timme är våran stora älskling hemma.
Då blir det middag och sen fredagsmys.
 
Som jag sagt tidigare - ÄLSKAR FREDAGAR <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad tråkigt med luciatåget. Här är det ju så på dagis att vi föräldrar inte får komma och titta så Loke ville inte ens vara med. Freija har lucia ikväll så då ska vi till skolan och se det samt fika ;) Mysigt!

Svar: ja det e lite trist! det förstår jag, lille loke hehe. hoppas det blir ett fint luciatåg ❤️
Emma

2014-12-15 @ 11:27:02
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0