Allt möjligt!

Idag fick vi veta vilken skola 
Novalie ska börja i, 
och det vart vårt tredjehandsval - Ormingeskolan!
Men jag känner att 
vi ger nog det en chans 
o hoppas på att det blivit bättre där. Snacka om att det är
tryck på platser i skolan nu, 
många barn som är födda 08...

Men tänk att min 
lilla prinsessa ska börja i skolan (förskoleklass) 
Bjuder på en gammal bild 
på min lilla fis ❤️




Idag har jag jobbat!
Och alla hjärtans dag 
firar vi med älskade mamma 
som är här, hon har gjort 
Plankstek till middag 
och så blir det chokladpudding
med vispgrädde till efterrätt!


Kan ju även berätta att 
igår fick jag åka in till 
förlossningen o kolla till 
bebis då h*n inte rört 
sig ordentligt 
(som h*n brukar göra) 
på 2 dagar!
Så dom ville kolla att 
allt var bra, 
fick göra ett Ul 
och bebis mådde så 
bra där inne! 
Detta berodde på att 
bebis bytt läge i magen 
plus att jag har 
moderkakan i framvägg! 
Läskigt var det iaf 
o riktigt orolig var jag.

Men allt var perfekt med vår bebis!



Ne hörrni!
Ha en bra alla hjärtans dag,
så kanske vi hörs senare ❤️


 


Kommentarer
Postat av: Caroline - Gravid & Mamma

Förra helgen hade jag samma, kände väldigt få rörelser men jag har ju min hjärtlyssnare så då lyssna jag så allt stod bra till där inne ;P Har också moderkakan i framvägg men nu känner man sparkar och buffar hela tiden tycker jag mer eller mindre. Skönt att allt var bra i alla fall.

Svar: Ok... joo jag har känt mycket o hela tiden tills iförrgår! men idag är det fullt ös igen ;)
Emma

2014-02-14 @ 17:23:01
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0