Jobba Jobba Jobba

En sån vecka är det denna vecka!
Jobbar måndag - dag
tisdag - kväll
Onsdag - dag
torsdag - kväll
fredag - dag
 
Lite hoppigt med dag/kväll pass men är ledig lördag o söndag iaf ;)
Riktigt tungt är det på jobbet nu, men jag gör inte mer än vad jag orkar!
Tänker på min kropp o bebisen i första hand!
Hoppas bara jag orkar stå ut till 4 april då jag får vara hemma med havandeskapspenning!
 
Novalies vattkoppor har inte läkt helt ännu,
vissa har fortfarande vätska i sig så Novalies gammelmormor
har henne nu - igår, idag och imorgon sen kommer Novalies mormor hit o vabbar torsdag och fredag
så jag och Patrik kan jobba.
Man blir ju inte rik av att vabba så länge hehe.
Så är glad att dom kan ställa upp ♥
 
Idag börjar jag 13:30 så nu ska jag njuta av min kopp kaffe och glo på nyheterna...
Novalie och hennes gammelmormor är redan i full gång med lek inne på Novalies rum hehe!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har du fått godkänt gravpenningen?

Svar: ja på mitt ordinarie jobb! Men sen hade jag glömt att söka för mitt timjobb (vilket man tydligen måste fast jag inte jobbar där knappt) Så jag ska göra det me så allt e klart sen ;)
Emma

2014-02-11 @ 10:27:24
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0