Lördag morgon!

Vart en tidig morgon här hemma!
Både jag o Patrik är uppe, vi båda har tagit varsin morgondusch o nu sitter vi o dricker kaffe ;)
Jag babblar på o Patrik kollar på Prison Break hehe!

Humöret är även på topp, 
ett lyckorus sprider sig i kroppen o jag är så tacksam för den lilla familj jag skapat tillsammans med Patrik <3


Det första jag gjorde imorse när jag vaknade var o gå till sovrummet o se hur det vart med våran nya fondtapet som Patrik satte upp igår, o jag säger bara - JAG ÄLSKAR'T!!!!
Jävla fint vart det...

Va tycks??



Ska dricka upp mitt kaffe nu, sen sminka mig lite sen är det jobb som väntar mellan 7:30-21!
Ha en bra lördag allesammans!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det verkar bli jättefint :) han är duktig han:) kram

2014-01-11 @ 13:43:08
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

7:30-21:00 är det delad tur eller hur lång rast har du då? Låter som ni har likadana helger som oss jobbar du var tredje?

Svar: yes jag jobbar var 3:e o så har vi 1,5 timmes rast på
detta ;)
Emma

2014-01-11 @ 13:56:12
URL: http://nilssonphoto.blogg.se
Postat av: Anonym

Det blev ju suveränt! 👍😍💋

Svar: ja men visst 😁👍
Emma

2014-01-11 @ 18:46:28
Postat av: Anonym

Varför blir mina kommentarer oftast anonyma fast jag skriver i namn??? /verra bästis

Svar: hmmm ingen aning! konstigt! men oftast vet jag att det är du ändå hehe puss
Emma

2014-01-11 @ 22:02:38
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Då har vi likadana helger... riktiga mördarpass.

Svar: joo det är det, men konstigt nog så rullar det på bra ;) o det är så skönt o veta att man är ledig 2 helger på rad sen ;)
Emma

2014-01-14 @ 09:48:57
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0