Ny vecka



Tiden rullar på den, 
det är väll det enda som aldrig stannar upp här i livet!
 
Vecka 18 idag då, känner bubblor inom mig och att det är något där inne!
Börjar bli lite smått nervös inför rul som är om 13 dagar!
Hoppas allt är bra där inne med lilla trollet och sen skulle det vara ett plus att få se om trollet är en flicka eller pojke ;)
Men som sagt det återstår att se och funkar det inte då, så får jag boka en ny tid hos någon som kollar sånt ;) för veta det vill vi !
 
Sista arbetsdagen (7:30-13:30) Sen ledig fredag - lördag - söndag...
SKÖNT!
 
Sen börjar jag på mitt nya schema ;) Så blir perfekt att vila upp sig innan de !
 
Dricka upp kaffet o sen börja röra sig!
Höres ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline - Fotograf & Mamma

Jag fick RUL tid den 29/1 :)

Svar: woohoooo va kuuuuul!!!!
Emma

2014-01-02 @ 18:35:14
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0