Tidig morgon

Fast man är ledig så vaknar jag oftast tidigt.
Idag var det tidigare än vanligt!
 
Sitter uppe nu sen en stund tillbaka med tända ljus och en kopp kaffe,
har betalat lite räkningar och ska nu sätta igång och skriva om min arbetsdag - att den är tung
till försökringskassan...
Hatar o formulera mig på papper, skulle hellre vilja sitta och prata med någon istället!
 
Novisen sover fortfarande och jag låter henne sova ut idag,
sen ska vi till forum med Veronika och Emilia.
Tjejerna får shoppa medans vi mammor betalar hehe ;)
Älskar verkligen dom 2 tjejerna Emilia och Novalie,
känns som båda är mina döttrar hehe ♥
SJÄLVKLART älskar jag min verra också jöööö ♥♥♥ haha
 
Foto: Världens finaste tjejer ⭐️ @veronikaerdner
 
Idag är det äntligen fredag - sooooom jag har längtat!
Att få vara med familjen är verkligen helt underbart...
Så idag känner jag för fredagsmys på hööööööög nivå.
Kanske skulle man åka till Hemmakväll i Gustavsberg och köpa en massa godis ;)
 
 
Ne nu drar jag mig verkligen från att sätta igång med "brevet" till f-kassan!
Men jag MÅSTE....!!!
 
Höres ;)
 
 
Bjussar på en bild på oss - FATTAR NI - 24 år av äkta VÄNSKAP!
Som min egen syrra
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade vän! Å vad jag älskar er! Du kan inte skriva sånt här fint nu när man är en hormon bomb 😊❤️

Svar: hahhahah HORMNBOMB.NU ❤️👍💕😘
Emma

2014-01-24 @ 07:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0