Sommarkvällar

Nu när det är så pass 
varmt ute så har jag hållt 
mig inne med Isak sen i tisdags.
Men i fredags eftermiddag 
kände jag att nu måste 
vi får komma ut, 
även fast det fortfarande 
var varmt så fläktade 
det lite granna ute.
Så vi åkte till O'learys 
i nacka och åt middag 
med fina vänner.
Barnen lekte och 
vi vuxna njöt av 
sommarkvällen ☀️

Igår var det kalas 
som gällde för Elin 
som fyllt 4 år, 
Patrik stannade hemma 
med Isak medans 
jag och Novalie for 
iväg på kalas och 
sen shopping i forum 
med Veronika, Emilia och Sebbe.
På kvällen åkte vi till 
Boo brygga med 
Veronika m familj 
och tog ett kvällsdopp, 
eller jag satt på stranden 
med Sebbe och Isak ❤️
SUPERMYSIGT!

Har även haft tiden 
att planera inför Isaks dop 
nu när jag suttit hemma 
i värmen med honom.
Så det blir ett novemberdop 
och gudföräldrar blir 
Veronika och Magnus.
Vi tycker det kändes bäst 
med samma gudföräldrar 
till både Novalie och Isak!
Bättre gudföräldrar kan man inte ha ❤️

Lite bilder 😎👍











Underbara Sommarkvällar ❤️

Kommentarer
Postat av: Veronika

Var super mysigt att hänga med er!
Å vi är otroligt glada att vi får äran att bli gudföräldrar igen!

Svar: ❤️❤️❤️
Emma

2014-07-31 @ 20:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0