Då var det bestämt ❤️

Isak Mikael Pelosio
blir lillebrors namn 💙




Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är världens stoltaste och lyckligaste mormor till mina älskade barnbarn 💖💖💖
Jag älskar er .inklusive dig Emma och Patrik ..hihi

Svar: Och vi älskar dig mammuuuuut 💖💖💖💖💖
Emma

2014-06-15 @ 14:10:06
Postat av: Anonym

Vad roligt att du valde 2 namn som jag skrev här på din blogg att du skulle välja. Mycket vackra namn. Gullig liten son du fick. Grattis

Svar: Vilket sammanträffande att du skrivit just dom 2 namnen. Men dessa har vart bestämt rätt länge och mikael e släktnamn! Tack
Emma

2014-06-15 @ 15:46:47
Postat av: Emeliiesdagbok

Vad fin och söt han är!! ❤ Massa kramar till er och välkommen till världen fina Isak!

Svar: Tack snälla ❤️
Emma

2014-06-16 @ 18:34:02
URL: http://emeliiesdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0