11-03-2014

Är det de här nya datumet som kommer att bli speciellt också,
då lillebror (Emilia & Gabbes) tittar ut?
 
Har inte sovit bra alls inatt då jag vaknat flera gånger
och drömt att jag missat Veronikas samtal eller sms
om att nu är det på G eller nått sånt!
En känslofull natt då mycket av tankarna går till Gabbe också ♥
 
Nu är jag vaken och dagen med stort D är här...
Känns precis som att det är jag som ska ha barn haha!
Det coolaste skulle självklart vara om lillebror ville titta ut strax efter 12 inatt
då är det hans och min dag (12/3) ♥
Men jag förstår Verra och Magnus som ville ha ut honom helst för 1 vecka sedan hehe.
 
All lycka önskar jag min allra bästaste vän och hennes man idag.
Jag kommer att tänka på er varje sekund och minut av denna dag...
Ska bli kul att få bli uppdaterad när det händer grejer också!
 
Älskar er & Lycka till ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Celinas Mammot

<3

2014-03-11 @ 07:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0