Lugn!

Efter min lilla handlingsrunda kom jag hem och totaldeckade,
vaknade för en liten stund sedan med huvudvärk!
Får nog inte ha så bråttom med att jag känner mig bättre än.
Ska ta det lugnt nu och bara vara och bli HELT FRISK...
 
Men idag har jag iaf blivit en stolt ägare av ett våffeljärn haha!
Smeten är gjord och står i kylen,
så det är bara att börja grädda sen efter middagen ;)
 
Hittade lite annat smått o gott också.
Det gör man väll alltid när man går o handlar hehe!
 
Hade förresten med mig trevligt sällskap idag,
åkte och hämtade upp Jonna!
Så vi var 2 preggosar som stånkade runt på Rusta och Ica Maxi!
Tog med mig 2 bebiströjor till henne som vi lade på hennes mage och fotade!
Hon väntar tvillingar och ni fattar nog va det är för kön när ni ser tröjorna!
My Prince - My Princess
Coolt va! haha ;)
Tänk hon är bara 5 veckor efter mig så vi kanske får samtidigt eftersom när man väntar tvillingar
brukar man väll inte gå hela vägen ut?!
Hon i vecka 26 och jag 31 ;)
 
 
 
Nej nu ska jag stånka iväg och hämta hem min prinsessa ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0