Mår tjyvens...

God morgon kära läsare!
Bloggen har haft en förmåga att hamna åt sidan ett tag nu.
Just nu är jag dunderförkyld, så här dålig har jag inte vart på många år!
Vaknade inatt o skakade och hade även feber,
så tog mig en Alvedon vid 3-tiden och somnade sen om.
Ska strax gå o lämna Novalie på förskolan!
Sen hem och inta sängläge,...
 
Patrik slutar tidigare idag och hämtar Novalie
för att sen gå ner till Vc med henne då läkaren ville lyssna på hennes hjärta
innan dom bedömer om hon ska göra ytterligare ett ul på hjärtat
eller om det räckte med det dom gjorde när hon var någon månad bara - det är blåsljud jag talar om!
Så vi får se va läkaren säger!
 
Ne hörrni...
ögonen tåras alldeles för mycket för att sitta här o skriva..
Lämna Novalie o sen lägga mig i mitt mörka sovrum och vila...
 
 
HÖREEEES!

Kommentarer
Postat av: Celinas Mammot

Krya på dig! KRAM <3

Svar: Tack. det ska jag! Kram
Emma

2014-03-24 @ 09:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0