Ork...

Kul att det är så många som vill fortsätta följa min blogg!
Kommer inte att godkänna kommentarerna först bloggen är låst OM jag låser den!
Har gjort en rätt "stor" koll på personen som sitter och skriver kommentarer till mig, Carro och Veronika!
Och vet nu faktiskt vem det är, det sjuka är att jag och Veronika inte har någon anknytning till denna person! Men det känns lite läskigt då personen i fråga är en äldre kvinna som har barn som är lika gammal som mig Carro och Veronika!
men det känns skönt att veta vem personen är iaf!

Så som sagt så har jag inte bestämt mig ännu om jag ska låsa bloggen.
Men vi får se!

Just ju mår jag inte så bra då jag har ont m.m och bloggen prioriteras verkligen inte just nu!

Men jag hoppas ni håller er kvar tills jag e på benen igen o allt börjar ordna upp sig m.m!

Kram till er alla så länge ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0