Tidig morgon by my self!

Patrik är på jobbet och Novalie sover än!
Så ensam tid nu såhär på morgonen är rätt mysigt...
Sitter och smuttar på kaffe och tänkte blogga lite!
 
Haft en underbar fredag - lördag - söndag!
 
Fredagen spenderade jag och Novalie med Veronika och Emilia.
Biblioteksbesök, lunch hemma hos oss, vilande och tjejerna lekte massa.
 
Lördag åkte Novalie iväg med sin morfar och morbror och bowlade (för första gången)
Och sedan var det hockey i globen som gällde för dom =)
medans hon vart borta bestämde sig jag och Patrik oss för att storstäda.
Det var så fruktansvärt skitigt här hemma så det går inte ens att förklara.
Patrik gjorde det mesta (då min rygg säger ifrån rätt så fort)
Men plocka och damma och göra iordning grejjade jag =)
Och det känns så fruktansvärt skönt nu när man är hemma på heltid,
det enda jag behöver göra är att hålla efter.
och nu har man "boat" in sig så gott det går!
Ni som vart hemma hos mig vet ju hur vårat kök ser ut (hemskt från 70-talet haha)
och sen att vi haft kaffebryggaren och kaffemaskinen staplat på micron m.m
Men nu har vi gjort om till en egen kaffe"hörna" och micron är fri från grejer...
Visst vart det bättre? ;)
 
 
Köket ska ju rivas till grunden och byggas om,
men det är verkligen inte prio ett just nu.
Utan det får bli sen när man börjar jobba igen m.m.!
men så länge så får det se ut så här ;)
 
i går (söndag) så hade Novalie dans,
efter dansen gick vi hem till Patriks farmor som fyllde 80 år.
Grattade henne och fikade lite...
Sen gick vi hem och tog det lugnt.
Eller jag bakade en sats med bullar då jag ska ha det tills på onsdag då jag fyller år,
hela 27 bast blir man :/ huuuaaaa snart 30!
och jag känner mig som 20 haha ;)
 
 
Idag ska Novalie till förskolan och jag ska förbi jobbet och prata med chefen och lämna nycklar.
Känns så konstigt att inte jobba nu på mer än 1 år... SJUKT!
 
 
Däremot så har jag något och se fram emot.
Veronika har nu gått 6 dagar över tiden och bebis verkar inte vilja titta ut.
kanske kommer han på min födelsedag ♥
Fatta vilken underbar födelsedagspresent =)
Så snart har vi bebis här !!! LÄNGTAR !!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Celinas Mammot

Härligt att du har Veronika som sällskap i alla fall, kan bli lätt tråkigt och bara vänta och vänta. Skönt med storstädning behövs hemma också men blir en annan dag! :) Ta hand om dig nu och VILA. Kram

Svar: Ja det är verkligen guld värt!!! Såå skönt med storstädning, det kommer du också tycka när du e klar hehe ;) Vila e jag bäst på så det är lugnt ;) hehe kram
Emma

2014-03-10 @ 08:03:00
Postat av: Veronika

Blev ju jätte bra, den kaffehörnan kommer vi använda flitigt!! 😝❤️👍😁

Svar: japp det lär vi nog göra hahahah 😂😘
Emma

2014-03-10 @ 09:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0