Vaniljbullar Deluxe

Nu är alla bullar färdiga till på onsdag när vi ska ha min födelsedagsfika!

Nu på kvällskvisten tog vi en prommis förbi Veronika, Magnus och Emilia! Tog med en påse vaniljbullar till dom så dom kan gotta sig ikväll o ladda deras batterier inför imorgon då lillebror kommer ❤️


Sen fick jag en födelsedagspresent av dom redan idag, då dom kommer ha fullt upp med lillebror på onsdag ;) Fick detta - En sockerskrubb för gravidmagen och en slags mandelojla för magen som jag ska smörja med morgon och kväll, båda doftar gudomligt kan jag lova!
Har precis smort in magen med sprayoljan 😍👍 

Nu ska jag se Talang och sen sova - God Natt



Kommentarer
Postat av: zarawahlberg

såg inte fel ut med bullar :) får ta att baka snart :)

Svar: Ne det va riktigt gott ;) speciellt med vaniljkräm i :)
Emma

2014-03-11 @ 14:23:35
URL: http://zarawahlberg.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0