3 dagars inlägg

Tisdag 13 maj!
Hade som sagt avslutningssamtal för Novalie
och det var inga konstigheter!
Dom tycker absolut att hon är redo att börja i förskoleklass till hösten.
Min lilla plutt ska börja skolan ♥
 
Efter mötet fick Novalie ta med sig en kompis hem
Så Felicia fick följa med hem för lite lek =)
 
 
Onsdag 14 maj
Igår spenderade jag nästan hela dagen
hemma hos bästis och myste en massa med Sebbe.
Skönt och komma hemifrån lite granna!
Hemma hos Verra är det nyttig som gäller
å denna smoothie fick jag haha.
Den ser cool ut men smakade för nyttigt haha
 
Hämtade sedan Novalie och
gick hem o tog det lugnt en stund.
Sen fick jag nått ryck och fick även med mig Patrik,
så vi rensade och la grejer ner i källaren, dammsög, skurade m.m.
För idag ska Patrik och hans pappa hämta hem en fåtölj och fotpall.
Kommer säkert se lite konstigt ut här hemma med en stor fåtölj mitt i allt haha
men jag har ingenstans just nu där jag kan sitta och amma/mata bebis sen,
inga sköna platser alls, så idag köper vi som sagt hem Ektorps fåtöljen o fotpallen,
den e ju bara tillfällig så det blir nog bra ;)
 
Igår gick jag även in i vecka 38 =)
 
En liten selfie vart det igår också haha ;)
 
Idag torsdag 15 maj
Novalie vaknar upp med feber och hosta och förkyld,
så min älskade mormor kommer och är med Novalie.
Patrik jobbar som sagt och jag har MVC kl 10
sen har ja KBT och akupunktur mellan 14:40 och 16:00
Så hjälpen är väl behövlig!
 
Min lilla sjukling ♥
 
 
Mer uppdatering blir efter mvc...
 
Höres ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj men wow! Det är inte så långt kvar! :D Grattis till graviditeten, hoppas allt går bra! :D Lycka till!

Svar: Nej nu är det inte långt kvar =).. tack så mkt!
Emma

2014-05-18 @ 19:29:04
URL: http://purebyme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0