Att sitta hemma o deppa...

Det funkar inte riktigt så
och det är ungefär det jag gjort senaste tiden!
Men nu måste det bli ändring.
Jag måste komma ut och bara göra nått annat än o bara vara hemma.
Nu menar jag inte att jag ska åka överallt m.m.
utan mer en promenad, ev fika hos någon, helt enkelt bara komma utanför dörrarna!
 
För det värsta med att vara hemma bakom stängd dörr själv
är att man sitter tänker och oroar sig m.m
Vilket gör mig tokig.
 
Bara igår grät ja ca 3 ggr pga att man är psykiskt och fysiskt slut nu.
Jag måste sysselsätta mig sista tiden nu innan bebis kommer.
Kan inte bara vara hemma o vänta ut tiden!
Någon som har tips på vad man kan göra?? hehe
 
Så nu har jag fått det ur mig också ;)
 

Har haft min underbara mormor som nattgäst från igår till idag.
(Känns så skönt och tryggt att ha någon här när Patrik jobbar)
Så nu är hon o jag uppe och väntar på att Novalie ska vakna.
När vi lämnar henne på förskolan ska vi även passa på och ta en liten promenad
så gott det går!
Mormor och jag passar så bra ihop just nu haha,
jag är höggravid och hon är pensionär,
vi går sakta tillsammans, vi vilar tillsammans
och vi vräker i oss en massa mat haha
 
Sen kl 15:00 har jag avslutningssamtal för Novalie på förskolan.
Nu är det inte långt kvar till hon slutar där.... oj oj min stor tjej ♥
 
Så ser denna tisdag ut än så länge...
Hoppas ni andra får en bra tisdag ;)
 
Hittade en gammal bild på Novisen ♥
Tänk att min lillplutt ska bli storasyster!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0