Ingen återvändo!

Idag hörrni har jag skrivit på pappret inför vårt nya kök.
Så nu finns det ingen återvändo!
 
Massa fix runt omkring men det blir som det blir
och förhoppningsvis BRA... ;)
 
Inte ofta jag chansar här i livet när jag inte har full koll
men det är väll en träning i sig att våga släppa lite o bara köra!
 
Så nu är det gjort...
Skönt iaf att dom inte sätter igång först i augusti
eftersom bebis kommer snart,
så då vill man ju hinna lära känna bebis och allt ♥
 
Men innan dom kommer ska iaf nya vitvaror inhandlas
det ska målas om i köket och läggas nytt golv m.m.
Så det är en del grejer som ska göras, men det blir nog bra ;)
 
 
Nu ska jag ta mig en dusch och sen försöka mig på ett fräscht face,
ikväll blir det middag på Grisslinge Bistro med mina älskade arbetskamrater ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0