Mvc besök v 37 (36+0)

Var som sagt på mvc idag.
Tog lite prover och lyssna på hjärtat
och så skrev vi en sammanfattning
tillsmammans inför förlossningen.
 
Allt såg iaf bra ut!
 
Magens mått
Nu: v37 (36+0) = mått 34
 
Blodtrycket
Nu: 105/60
 
♥-ljudet
Nu: 144
 
Och hb låg på 120 så det såg riktigt bra ut =)
Huvudet var nästintill fixerat men hon kunde rucka på det ytterst lite.
 
Och så har vi min kära vikt dårå
och jag har gått upp hela +13 härliga kilo... Hmmm... haha
Med Novalie gick jag bara upp 9 totalt
men jag tänker inte bry mig för det mesta försvinner oftast!
Men det känns ändå i kroppen att man väger en del nu... Puuuhh!
 
 
Efter mvc gick jag runt lite i forum
Köpte denna till bebis:
 
Och sen köpte jag 2 baslinnen till mig
dom e ju så sköna och bra o ha ;)
 
 
 
Håller på och gör en fiskgratäng
så nu ska jag gå o fortsätta o göra klart den.
 
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Vad skönt med nya baslinnen! :) Kram

Svar: Ja baslinnen är ju grymma ;)
Emma

2014-05-10 @ 15:53:17
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0