Näst sista mvc besöket

God morgon lööööördag ;)
Här hemma är jag och Patrik uppe med tuppen.
Novalie har sovit hemma hos farmor så hon är där nu.
 
Igår var jag på näst sista mvc besöket.
Det måste vara det iaf, för jag har 1 till planerat och jag HOPPAS
att jag inte behöver gå på det, men det är nästa vecka den 5:e och då
har jag gått över tiden med 2 dagar.
Men dom kanske hinner boka ännu ett besök!
Aja vi säger näst sista iaf haha ;)
 
Allt såg bra ut.
 
Magens mått
Nu: v40 (39+3) = mått 36
 
Blodtrycket
Nu: 105/65
 
♥-ljudet
Nu: 144
 
Nu tycker jag att du - älskade bebis är färdigbakad där inne.
Du är meeeeer än välkommen ut ♥
Novalie längtar som tusan också!!!
 
 
Världens finaste blivande storasyster.
Så liten hon var här hehe ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din lilla son kommer nog att komma den 4 Juni som jag gissade på förut också. Jag tycker att han ska heta Elias eller Andreas, 2 väldigt vackra pojk namn

Svar: Ja det ska bli intressant o se =).Bf dagen är ju här idag !
Elias heter en väninnas son och andreas finns nära familjen redan också hehe.
Men tack för förslagen ;)
Emma

2014-06-02 @ 14:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0