Om jag inte...

God morgon - helgen har verkligen gått med raketfart,
redan söndag idag =( Vill inte...
Betyder att man e ensam mesta dels i veckan som kommer tills
nästa helg.. Aja thats Life ;) hehe
 
Igår gick det i shoppingens tecken.
Åkte ut till Mölnvik till öppning och handlade
en del till bebis ankomst - Så Om jag inte är helt ute och cyklar
så är vi nog färdiga med all inhandling nu till bebis ankomst!
Nu fattas bara bebis...  ♥
 
Handlade hem
dinglis med speldosa till vagnen
Vagnfilt
Filtar
Nappflaska
Ersättning (om inte amningen skulle fungera)
m.m.
Så som sagt så tror jag vi e färdiga med det nu!
 
Men det som är kvar är BB - väskan!
Fattar inte att det ska vara så svårt och packa den haha.
Väskan ligger framme och lite bebiskläder ligger på byrån men sen har det tagit stop.
Aja så småningom är den packad ;)
 
Fixade även iordning bebissängen lite granna igår,
så nu ska vi bara bädda den sen när vi kommer hem från BB.
 
Lite bilder...
 
Dinglisen med speldosa i magen
Den spelar lågt och fint.
 
Massa filtar =)
 
Sängen - fattas bara bäddning och bebis ;)
 
Och bjussar på en bild på mig,
nu e JAG stor kära ni ;)
V 37 (36+3 togs igår)
 
Jaha det var lite uppdatering!
Och till er som gissar anonymt till gissningslistan inför bf
skrivs inte upp, utan vill ha namn så det ska stå med =)
 
 

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l l e

Åh så mys och va snyggt babynest :) tycker oxå det e lite kruxigt med bb väskan,känns lixom inte som att man kan packa allt ännu då man använder vissa grejer hehe

Svar: Tack så mycket :)
Ja bb väskan är inte lätt, men men det löser sig hehe ;)
Emma

2014-05-11 @ 12:23:43
URL: http://afrobelle.blogg.se/
Postat av: Nadja

Gillar eran tapet som är bakom sängen! :)
Vad duktig ni är som köpt hem allt, min tanke var hela tiden "jag fixar det sen".. Men nu är det lite försent.
Så vi får nog ta en sväng förbi babybutikerna innan vi kan åka hem efter vi blivit utskriven.
Vilket fint babynest, hade du det till din dotter också? Jag hade inte det då, men har sett att nästan alla införskaffar eller syr egna nu, så funderar på om man ska köpa ett också! Vart köpte ni erat?

Svar: Tack, ja jag älskar den jag med.. så härlig o fin ;)

duktig o duktig, det e nu i slutet som vi köpt det mesta, när jag va i din vecka hade vi inte allt hehe..

Nej till Novalie hade vi det inte, hade typ hälften till henne då hon e född 08 o allt var som det var hehe. Men nu för tiden ska man ha det ena med det tredje hehe... Men jag tror babynest är en bra investering! Min mormors väninna sydde den åt oss och tyget köpte jag själv ;)
Emma

2014-05-15 @ 00:21:15
URL: http://lamiafamiglia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0