Osocial/dåligt samvete

Det är något som går o tär på mig hela dagarna.
Jag träffar inte mycket folk just nu pga att jag sover så
fruktansvärt dåligt på nätterna och blir jätte trött mitt på dagen!
Behöver vila för att må bra.
Ont i höfter har jag också så mycket promenader och gående blir det inte heller
då det värker som satan.
 
Det är då mitt dåliga samvete kommer
att jag jämt säger nej och inte orkar följa med på saker
eller åka runt överallt eller åka/gå hem till folk m.m.
 
Men det jag lite kan känna är att min dörr faktiskt också står öppen
Man får komma över på en fika eller bara snacka gojja m.m.
Men känns oftast som att det är ja som ska ge mig iväg...
Sorry men ja pallar inte alla gånger och inte ofta heller.
Så jag går i ide nu (haha)
 
Så mitt dåliga samvete måste jag försöka få bort
För jag är trots allt höggravid och trött.
 
Kände att jag behövde skriva av mig för det är som sagt något
som jag tänker på varje dag och mår dåligt över att jag inte kan styra över det just nu!
Men jag hoppas mina älskade vänner/familj har förståelse,
för jag vill inget annat än att vara med er ♥
 

Kommentarer
Postat av: carro

Men knasfia! Jag vet precis hur du känner, det är stor skillnad på att bara vara gravid och vara gravid och mamma. Orken tryter innan man ens hunnit få den. Jag kommer gärna på fika- liggandes i soffan och snacka skit och slumra till lite då och då ;) Puss

Svar: Låter toppen ;) Puss
Emma

2014-05-08 @ 07:12:32
Postat av: Veronika

Jag kommer mer än gärna men jag har trott att du inte orkar ha folk hos dig när du är trött osv eftersom du behöver sova. bra att du säger det så man vågar komma över 😊

Svar: Vågar? ja jag bits inte haha.... jag vet att du gärna kommer, menade ingen speciell så, utan mer allmänt att oftast får man frågan kom hit, o dit osv, men inte lika ofta, bjuder du på fika! Hänger du med ;)
Emma

2014-05-08 @ 07:41:07
Postat av: Celinas Mammot

Man får vara osocial när man är i slutskedet på en graviditet. Inte långt kvar nu, mysigt med en liten bebbe. Nu brukar jag ju inte hälsa på dig, men ring om det är någonting du behöver jag är ganska duktig på att flänga och fara däremot. KRAM

Svar: Gulle <3 Ja nu får bebis gärna komma.... Kram!
Emma

2014-05-08 @ 08:16:10
Postat av: Caroline - gravid och mamma

Tror nog alla vänner förstår hur du känner. Klart man får känns sådär det gör jag med 😉❤️

Svar: jo men blir galen på det dåliga samvetet som kommer då hehe 😁👍❤️
Emma

2014-05-08 @ 22:56:03
URL: http://nilssonphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0