Perfekt hemma mys väder

Ska strax gå och lämna Novalie på förskolan
Dom ska vara där senast 8 idag
då dom ska ha Naturskola nere i Velamsund idag.
 
Så det är dags att börja gå snart då jag inte går så snabbt haha!
 
Själv har jag sovit som en kratta inatt,
var säkert uppe och kissa 6-7 ggr
och på tal om vändningarna man gör hela tiden då höfterna värker.
Aja tur att jag inte har några måsten idag iaf.
 
Just nu känner jag för att packa BB väskan och sen ta ett varmt bad
men det kan ju ändras sen när jag lämnat Novalie hehe.
men lugnt ska jag ta det iaf och bara vila idag!
 
Imorgon har jag KBT och akupunktur.
Sen på kvällen kommer mamma och lillebror och stannar
över helgen..
Så vore skoj om man var liiiiiite mer pigg än vanligt!
 
Aja nog skrivet...
Höres ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0