Massage

Fy vilken natt jag har haft inatt.
En riktigt hemsk mardröm!
Vaknade av att jag skakade o frös så jag kröp in under Patriks täcke o han fick hålla om mig tills jag somnade igen.

Ryggen är paj o mens på det plus att jag kör ett kvällspass på jobbet idag (endast 4 timmar) men ändå!

Angående rubriken så är massage något jag ska unna mig snarast!
Men har inte vågat då jag har jätte ont i just 1 kota.
Så i nästa vecka ska jag till Vc o se vad dom säger... Sen hoppas jag på en skön massage hehe ;)

Ne nu ska jag vila lite med Isak ❤️

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är skit jobbigt med hemska mardrömmar! Dom känns så verkliga när man vaknar. :(
Hoppas att dom fyra timmarna ikväll på jobbet går fort så du kan hem och vila dig sen.
Ja massage är nåt jag också borde unna mig men jag är för dålig på det med.
Hoppas du får en bra kväll ändå. :)

Kram ♥

Svar: Ja det var fruktansvärt :( huuuaaa... ja massage borde vara ett måste för alla hehe ;) Kram
Emma

2014-10-22 @ 17:10:30
URL: http://youremyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0