snart är julen här

Tiden går verkligen fort.
Inte många dagar kvar tills julafton.
Vad har hänt senaste veckorna då?
Jo vab vab vab.
Förra veckan hade båda barnen ögoninflammation efter varandra och när jag äntligen lämnade Isak och Novalie på förskolan o skolan i måndags så ringer förskolan efter 3 timmar och sa att Isak hade spytt.
Var bara för mig att springa från jobbet och hämta lilleman. 6 spyor och en massa diarré blöjor vart det.
Efter ca 2 dagar insjuknar älskade Novisen också, lite mildare då hon bara spydde 2 ggr men ändå. Så hela denna vecka vart det vab också.
Nu är barnen lediga iaf fram till den 28e så hoppas på friska barn framöver.
Själv kör jag några pass i nästa vecka. Eller rättare sagt dagen innan jul och julafton, men då endast till 14 👍

Ja hörrni det var en liten uppdatering för mig.
Nu ska jag njuta av mitt glas "varm & kall" och imorgon ska vi fira pappan i huset som fyller hela 28 år hehe 🎈🎁🎊


Kommentarer
Postat av: Emeliie

VAD HÄNDE MED BLOGGANDET?
MISSES YOU!

Svar:
Emma

2016-02-23 @ 22:30:19
URL: http://emeliiesdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0