Nytt år och Nya löften att bryta ;)

Neee man ska väll ändå försöka hålla dom ;) haha
 
Nu var det ett tag sen jag bloggade,
känner att tiden och orken inte finns hela tiden!
Men nu jädrar ska jag nog kunna knåpa ihop ett inlägg.
 
Så vad händer med mig och min familj då?
Joo...
Jag, Isak och Novalie har haft ett lååååååångt jullov
och nu på måndag börjar rutinerna igen för Novalie.
Vi har haft det riktigt lugnt och mysigt.
 
Nyårsafton firade vi här hemma med min mormor.
Det vart nyårsbingo med 3 rätters och bara massa mys.
Lyckades hålla oss vakna till 12 slaget och såg på massa raketer.
men strax efter däckade vi alla här hemma haha.
 
Jag har kommit igång med träningen igen,
vilket känns riktigt skönt!
Isak växer och gror.
Patrik jobbar på som vanligt.
Novalie har vart ledig men börjar som sagt på måndag igen.
ja det var väll lite smått om oss haha!
 
Imorgon ska vi på några visningar ute på Värmdö.
Ska bli skoj och kolla runt lite och komma igång med allt.
Vill ju verkligen att vi alla ska ha varsina rum (barnen alltså)
Visst, Novalies rum är ju det stora här hemma och det går att dela av
eftersom vi bor i en 3/4:a
Men det blir sååååå små rum och då får knappt något plats.
Så vi vill inte det, så Isak har sina grejer i vardagsrummet just nu haha.
Men han sover ju i vårat sovrum <3
 
Börjar snart jobba också - 1 mars går jag på jobb och Patrik går på sin pappaledighet.
Skönt för honom och kul för mig att komma igång med lite jobb.
men jag jobbar ju bara i 4 månader,
sen går jag på mammaledighet igen året ut till o börja med ;)
 
Ja hörrni, det vart ett hoppigt inlägg det här.
Men så kan det bli ;)
 
 
Nyårsdukningen
 
Nyårs jag ;)
 
Varmrätten
 
Nyårs ungarna <3
 
Min fina och jag
 
Mys ungarna
Nya träningskläder
 
Lite träningsgrejer köpte jag hem
Pilatesbollen var en hit ;)
 
Så här pigga var vi idag haha!
Men har gjort en del idag också.
Gymmat, färgat håret och duschat, plockat hemma, lekt med barn,
åkt iväg i stormen o köpt skridskor till Novalie, handlat m.m.
Så nu tar vi LÖRDAG på soffan resten av kvällen
och väntar in andra filmen av BECK ;)
Trevlig helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0