Egentid med träning o storhandling

Igår hade jag lite egen tid, vart gymmet o storhandling 👍

Angående träningen  så har jag lyckats komma igång igen lite granna, satsar på iaf 3 ggr/veckan.
Jag tränar för att må bra psykiskt, få kondition, stärka ryggen och självklart att gå ner lite i vikt (eller mkt) haha.
Men jag känner att jag har inte brottom med detta utan jag tar det i min egen takt, just för att det inte ska skita sig för att jag kör fullt ut osv. Jag känner mig själv haha.
Har däremot vart grymt duktig på att sluta röka.
Snart 1 år sedan 👍
När det gäller att äta rätt så är det svårare för mig, just för att jag älskar mat men har också svårt att lägga ihop en bra måltid.Men det kommer väll det också.
En sak i taget 👌

Idag vaknade jag med en härlig träningsvärk
I love it 😂
Planerna för idag vet jag inte men någon slags träning blir det ju, kanske en långpromenad med grym musik i öronen.
Återstår o se ☺



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0