Skor

johanna om Ledig - Dagens Planer!:
Johoo du jag har massa frågor :))
Men trodde du skulle bli trött av alla mina kommentarer bara haha.
Jag behöver ett par snygga sommarskor men har ännu inte funnit några jag tycker om speciellt mycket :( Har du några förslag på ett par snygga sommarskor kanske?? kram




Ja du Johanna, det beror ju på vilken smak man har och stil.
Men jag själv gillar (till sommaren) ballerina skor eller tyg skor...

Själv har jag köpt dessa skor och gillar dom =)


Dom är från Din Sko och där hittar man alltid en massa fint =)
Speciellt ballerina pjucks ;)

Så gå in på deras hemsida och kika lite :)

Men som sagt så har jag ju ingen aning om vad du har för stil,
men det är vad jag väljer iaf =)


KRAM

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för tippset! Jag har lite din stil på kläder och skor så kom gärna med massa förslag på snygga plagg, skor och väskor nu under sommaren :)

2011-05-12 @ 19:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0